Nur_ersy0 Hanımlar doğumuma az kaldı bu otu almak istiyorum ama nerden bulabilirim gerçeğini sahtesi falan oluyormuş ya alan var mı işe yarıyor bilgi sahibi olanlar lütfen yorum yapabilir mi ❤️
Zehra9616 Nur_ersy0 gercegini turkiyede zor bulursun cnm arabistan kokenli oldugu icin umreye giden birilerinden istemen lazim oda zor burdakilerin uretimi burasi ama kök olarak aynidir sanirim
zeytinkiz Nur_ersy0 Ben kullandım aktaran almıştım avuc içinden küçük trendyoldan da var. Ben 5 TL ye almıştım. Gecen sene mayıs haziran ayı falandı. Suan en kötü 10 TL. İşe de yarıyor 3 saatte dogum yattım 4 cm den 10 cm e acılmam oldu bebeğim 2. Ikınmada kaydı geldi ilk dogumumdu 😆😄
1minik_mucizem Nur_ersy0 Ben eltim için kullandım dua ile suya koydum ve o sudan sadece 1 bardak eltime içirdim eltimin doğumu çok kolay oldu
SerraveAnnesii Ben aktardan aldım ama otunu değil kökünü almanız gerekiyor. Otu demlenip suyu içiliyor. Kökünü suya koyup okuyorsunuz o açılıyor
SerraveAnnesii Kbraylmz1 Evet bende öyle duydum ama içenler varmış ben içmeyeceğim. Kökünü aldım sancılar başlayınca duaları okuyup suya koyucam
Esrasena SerraveAnnesii sıcak soğuk su farkediyormu acaba ? Daha cabuk açılabilmesi için sıcK daha iyi olur diye düşünyorum
Kbraylmz1 Nur_ersy0 12 liraydı benim aldığım henüz kullanmadım bi kaç Haftam daha var ama gelinimizde denemiştik daha öncesinde 2 saatte 0 açılmayla doğum yaptı çok çok kolay olmuştu
SerraveAnnesii Dlrblt 1 Yasin,1 felak, 1 nas, 1 Fatiha, 3 ihlas bazıları Meryem suresi de okuyormuş canım