Merhaba 40+3 günlük hamileyim perşembe günü doktorda kasılmalarım çıktı. İdrar kesemde Kasıklarımda ve karnımda zonklama gibi biseyler hissediyorum hatta bazen makat bölgemde ama bunlar sancı mı değil mi anlamıyorum bebek çok hareketli karnımda sürekli kıpırdanma var ne zaman doktora gitmeliyim bu arada ne nişan ne de suyum geldi destek olur musunuz