Wonderful_mom Benimde kızım var 3 yaşında neredeyse düz hesap. Ara sıra ıslaklık oluyor ilk farkettiğimde idrar sanmıştım ama idrar farklı oluyor. Doktora götürdüğümde herhangi bir sorun görünmüyor detaylı inceleyemem bebek bu kadınlarda hastalık oranı daha yüksektir, hormon dengesiyle alakalı olabilir kokusuz ve rengi koyu gelmiyorsa normal ama eğer rengi kırmızıya dönük izleri varsa ciddi olabilir geri getir, demişti.