alonee Kızlar 12+1 deyim kasıklarımda iğne batma hissi oluyor çok rahatsız ediyor dünde vajina dudaklarında hissettim neden olabilir aranızda yaşayan oldu mu ?
GamzeDs alonee 1 gündür ben de sol tarafta ağrı hissediyorum. 9+3deyiz. İğne batması gibi. Acile gidecektim doktor yokmuş. İnşallah önemli değildir.
Yagiloto Rahim büyüdüğü için gerildiği için normalmiş bende yaşıyorum.kanama şiddetli ağrı yoksa korkmayın
324682929 Bende 12+5 aynısını hem sabah hem az önce yaşadım 2 dk falan sürdü kasıklarıma iğne batıp çıkıyo gibi ama nedenini bende bilmiyorum