Yas35 Merhaba arkadaşlar; Biz artık yolun sonuna yaklaştık. 4 Eylül de sezeryan olacağım. Son 9 gün. Benim gibi olan var mı? Heycan endişe korku hepsi birarada...İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız.
Mystery89 Yas35 bana da 3 eylül demişti doktorum ama bugun sabah sanırım nişanım geldi yarın muayenem var bekliyorum her an herşey olabilir😊
Yas35 Ygmrkmsl Ayka_guven Duha Sokrat Edayekta Tosbik kymkkymk2106 Mystery89 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız