ecemst_ aventle çok sorun yaşadım aşırı gaz yapıyor ve lansinoh kullandıktan sonra anladım meme ucına göre çok küçük kalıyor avent . V hızlı damlatması yüzünden bebeğimin çok fazla boğazına kaçtı . Kaç kere Mosmor oldu bebeğim boğazına kaçtığı içim. Lansinohun ucu çok güzel meme ucuna çok benziyor ben baştan avent cam biberonu kullandım 1 ay kadar sonra lansinoh aldım iki taneydi kutuda . Şimdi üçünü de kullanıyorum ama bebeğin biberonu kavrayışından bile belli Lansinohun meme ucuna daha çok benzediği . lansinoh tan bi iki tane daha alsaymışım keşke avent alacağıma . Bu benim görüşüm tecrübeli olarak 😊