Mucizemiizz Kizlar esim cmts’ den beri hastaydi pzts test verdik pozitif cikti ben negatifim…Bugun esim icin tekrar test verdik ama yine pozitif maalesef…Covid gercekten 7 gun sonra bulasiciligini kaybediyor mu?
Bebegim0101 Mucizemiizz evet 7 gun snra kaybediyor.2 hafta once esim poztif ben negatiftim 7 gun sonra tekrar test yaptrdi pozitif cikti gerekli yerleri aradk cunku raporu bitmisti ve ise baslamsi gerekti.bize dedikleri bulasiciligi zaten kalmiyor ve yalanci pozitif cikiyor dediler.
Mucizemiizz Bebegim0101 Gecmis olsun sizede..Siz7 gun bitiminde esinizle aradaki mesafeyi kaldirdinizmi peki biz suan ayni evin icinde ayri takiliyoruz kendisini iyi hissetmesine ragmen o yüzden 😌
Bebegim0101 Mucizemiizz biz 7 gun boyunca 24 saat beraberdik ayni odada😂😂hic sakınmadım ben esim cok kotuydu mecbur ayni odada kalmak zorundaydm.
Mucizemiizz Bebegim0101 ilk 3 gun dipdibeydik bizde hic cekinmedim😌Sonra pozitif cikinca ayni odada maskeyle oturup ayri odalarda uyuduk ama artik etkisini kaybetmistir diye dusunuyorum bende teşekkür ediyorum 😌🙏
Nilist Kız kardeşimin eşi sağlıkçı. 5. günden sonra (omicron için) bulaşıcılığının etkisi kalmıyor dedi.