Bende de çatı darlığı vardı ilk bebeğimde o yüzden sezeryan doğum oldu..tabi önce normal doğum yaptırmaya çalıştılar son ana kadar da dayandım ama bebeğim kanalda kaldı doktor tehlikeye atamam dedi ve acil ameliyata aldı .. şimdi 25 haftalık ikinci bebeğimi bekliyorum yine sezeryan olacağım ama bu defa rahatım çünkü ne olacağını bilmiyorum.. sizlere de güzel doğumlar diliyorum 🙏