Sebihagonul Hayırlı akşamlar hanimlar :) benim pazartesi kahverengi kanamam oldu hemen hastaneye gittik kontroller yapıldı iğne verdiler bir tane yaptırdım ama lekelenme geçmedi sizce bu normal mi ? Pazartesi gitmeli miyim tekrar ?
Ays_cskn Sebihagonul progestan yazmadilarmi size bu tur durumlarda progestan veriyorlar genelde gerci banada vermedi dr lekelenmem oldugu halde kanama alanida gorunmedi randevum 1 martta rica edip istiycem bende baska dra gidin ilac igne vs gerekli tedaviyi verirler..
berilzumrut511 Sebihagonul Sebihagonul aslında sana birinci gebeliğin düşük olduğu İçin direk önlem amaçlı Progestan vermeliydi bence benim doktorum öyle yapmıştı bence sen mutlaka farklı doktora git
Frm_nr İçin rahat etsin diye gitmelisin bence ne olur ne olmaz sonuçta bir can taşıyorsun ve lekelenmenin neden devam ettiğini bilemezsin :/
Elifvegul Doktor baktıysa gerek yok. Bende de 3 hafta devam etti lekelenme. Progestan kullandım. 11. Haftada bitti. Merak etme. Güzel düşün sakin ol.
Sebihagonul Elifvegul birinci gebeliğim düşükle sonuçlandı o yüzden korkuyorum ondada kahverengi ile başladı gittikçe arttı bu ikinci hamileliğim