Leyla1995 Kizlar size bi sorum olucak, ben 14+4 hamileyim ve hic iştahım yok zorla yiyorum bebegim icin cok uzuluyorum ne yapmam gerekiyo kendimi cok suclu hissediyorum😔
Sil12 Leyla1995 canım bu çok normal ilerde zaten bebeğin zaten kilo aldiricak bence yanlış düşünüyosun. Için rahat olsun hatta o dönem ben kilo bile verdim
Figennn Leyla1995 13+4 bende hic bir şey yiyemiyorum cnm😏 meyve ile zorlan beslenmeye calışıyorum. İnşallah en yakın zmn da iştahım geri gelir🙏🏼
Dyg34 Leyla1995 hiç üzülme ben 18 oldum iştahım yeni duzeldi ondan önce ustune gekdiler yok bebek gelişmicek doktor sordum zorlama dedi o senden cekiyor sen halsiz kalırsın o bi yolunu buluyormus
ikizlerimveannesi Leyla1995 normal canım bir çoğumuz yaşadık bunu bende de yeni iştah açılmaya başladı tabi hala tam değil 18+5 iz sen de bir iki haftaya rahatlarsın
Duha Bende 4 bucuk aylık olana kadar 43 kiloya düşmüştüm şimdi 39 haftalığım bebeğimde bende iyiyiz kilo olarak hem havalarda sıcak zaten sadece su ve meyve tüketiliyor daha önünde kış var toparlanırsın mutlaka
Leyla1995 Arkadaslar cok tessekur ederim icim cok rahat etti☺️ Allah meleklerimizi sag Salim kucagima almayi nasip etsin insallah 🤰🏻