Hlnn ben çatlatma iğnesi oldum o kadar çok ağrı çektim ki sonrasında hatta adet oldum o da çık kötü geçti. 4-5 ay ara verdim vazgeçmiştim açıkçası, sonra tekrar gittim klomen kullandım çift doz ardından ovitrelle verdi o ay hiç ağrım olmadı yumurta da 12 mmdi. Hiç ama hiç umudum yoktu ağrı olmayınca çatlamadı diye düşündüm adet olmayı beklerken ağırlarım oldu iğneden 12-13 gün sonra falan ben adet olmayı beklerken test yaptım silik pozitiflik gördüm inanamadım şuan 6 haftalık hamileyim 🤗 geç döllenme dedi doktor. İlişkiye iğneden sonra nerdeyse hergün devam ettik, daha önce ki iğnede sadece doktorun verdiği tarihlerde olmuştu sonra ben rahatsızlanmıştım olmamıştı. Meğer geç döllenme yaşıyormuşum. Yani ağrı yok demek çatlamadı demek değilmiş 😄