Merhaba
Tüm yeni gebelere hayırlı olsun. Rabbim tamamına erdisin. Sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza alalım inşallah.
Bu haftalar benim kafamı karıştırıyor. Uygulama 5 haftalık diyor. Bana fazla geliyor haftalar. Mesela benim son adet tarihim 14 ocak. İlişki günüm 27-28 ocak. Muhtemelen bu zaman döllendi. 16 şubatta beta hcg verdim 900 çıktı. Doktorum 16 Şubatta 3-4 haftalık dedi. Ve 18 Şubatta gel dedi. Ultrason için erken olduğunu düşündüğünden henüz gitmedim.
Sürekli sürekli ultrasona girmek istemiyorum. Ne zaman gitsem kese görebilirim.