Sdadmr aynen öyle bebek arabası illa ki lazım zaten dışarısı için dediğin gibi,ben ağır aldığım için çok pişman olmuştum sonra hafif pusetsiz aldık çok memnun kaldım hala kullanıyorum ağır olanı da satcaktık derken ikinci bebeğim yakında gelcek ona kısmet olcak şimdilik☺️