İlk dozumu 22. Haftamda yaptırdım ikinciyi yeni 27. haftam tam dolmadan oldum benim sağlık ocağıda beni aramadı ben kendim gittim daha önceden bana 20. Haftalarda gel aşını olucaksın demişti öyle gitmiştim bende ikinci içinde telefonum bozuk aramayabilirim sen gel demişti her hemşire bir olmuyor işte sen kendin git bence