Merhaba bn daha 5 haftalık hamileyim keseyi gördük 2 hafta sonra kalp atış için geldi demişti ama o zaman 4hafta 4 günlüktük ama sağ ksığım az da olsa bi ağrı var hep önlem amaçlı Protestan kullanıyorum acaba yerleşme ağrımı mı şiddetli bni rahatsız edecek bir ağrı değil çık şükür mesela sabah uyanıyorum hiç ağrı yok ama hami mecbur yemk yap et derken hafif ağrı oluyor önceden kayıpları. Olduğu için evham yapıyorum Beende bişe özele gidiyorum mecburum devlette sıra çok Bolu yA yaşıyorm ama bdün devletten iyi bir doktora denk gelio sıra aldım haftaya çarşamba gideceğim o zaman da 5+5 oluyor kalp atışını duyabilir miyim ki ?