kubra_zmnsz Yavaştan alışverişe başladım fakat biberon konusunda çok kararsızım cam mı plastik mi olmalı? Cam sağlıklı ama kullanışsız. Plastik kullanışlı ama sağlıksız 🤷🏻♀️
ikinciyegebe25 kubra_zmnsz ya ona göre yapıyorlar sonuçta dandik plastikten olmuyor ben ikisini de kullandım ama cam her zaman kullanılmıyor
maviananas kubra_zmnsz ben cam aldım Aventlerin camı baya kalın. Sagliksız bir şeyi kullanmaktansa biraz daha para gitsin umrumda olmaz açıkçası
aksu5334 kubra_zmnsz ilk oğlumda cam aldım kendi tutup içemedi hiç. Sonra büyüdü artık 1 yaşını geçti bineronunu kırınca plastik olanını aldım rahat ettim😊
kubra_zmnsz maviananas paradan değil de bebişler kendi tutup içmek istiyormuş cam da haliyle ağır geliyormuş 🙂 bide kırılma durumu da olunca yere attığında ondan tedirgin oldum
ToDe Cevabım şu anlamda çok net aslınsa; bebeğim için kullanışlılık mı önce gelir sağlık mı? E tabi sağlık 🌸
[silindi] kubra_zmnsz cam avent almıştım ama kullanmadım hiç biberon ve emzik 11 aylık oldu bebeğim. İhtiyaç duyarsanız alın bence . Benimkiler paketiyle duruyor.😅
kubra_zmnsz [silindi] ay en korktuğum şeyler bunlar 😂 çalışan anne olduğum için biberona kesin alıştırmam lazım 🙂 emziği de çok tatlı buluyorum inşallah tutar 😂
maviananas kubra_zmnsz benim 11 aylık yeğenim kullanıyor bir sıkıntı yaşamadılar bende cam aldım dediğim gibi camı dayanıklı olduğu icin bir iki düşmeyle kırılmaz elimden yere düştü bir defa kaldırdığımda sapasağlamdı. Genelde plastik alanlar fazla param gitmesin diye alıyor ondan dolayı öyle söyledim.🌸
[silindi] kubra_zmnsz biz tercihen vermedik, yenidoğan hemşiremizin ve doktorumuzun yönlendirmesi ile bir sorun da yaşamadık aramadı bebek hiç. Memnunuz 😅