Kızlar bu ay 2. Bebiş denemiz geçen ay ovülasyon zamanımda ve itibaren sürekli reglolacakmışım gibi ağrılarım ve belirtilerim olmuştu kesin hamileyim dedim bu kadar erken ve hiç geçmeyen adet belirtisi olmaz diyerek ama reglim hayatımda ilkkez 3 gün erken gelmişti ve 2 gün boyunca açık kahve lekelenmelerim gelmişti bu da yerleşme kanaması dedim ki sonra neredeyse siyaha yakın akıntıya dönüp reglim gelmeye başladı. Bu şekilde regli ilkkez yaşadım çünkü önceden böyle uzun süren ve renk lekelenmeelerim olmazdı ve koyu renk akıntım regl birğminde temizlenmeye doğru gelirdi.Buna benzer birşey yaşayan varsa beni bilgilendirirse sevinirim.acaba kimyasal mı yaşadım yada vücudum kendini gebeliğe mi hazırlamaya çalışıyordu yada başka birşey mi?
Bu ay bat 22 şubat döngümün 11. günü ilk ilişkiden 2 gün sonra birden adet oldum sandım lavaboya gittiğimde saydam su gibi akışkan çamaşırımı sırılsıklam yapan adeta su diyebilecepim temiz bir sıvıyla karşılaştım bunu daha önce yaşamadım.bunun dışında geçen ay olduğu gibi çok erken regl belirtilerim başlamadı herşey olağan ilerliyordu gebelik belirtisi deyebileceğim farklı birşey yaşamıyordum benim regl belirtilerimde zaten mide bulantısı, gaz, ağrı,göğüs büyümesi ve ağrısı v.b. zaten yaşarım.son 2 gündür hiç geçmeyen bel ve karın ağrılarım başladı bu sabah şiddetli sırt ağrısıyla uyandım yine regl ağrısı gibi kasıklarım ve karnım ama daha hafif tek farkı hiç geçmiyor ve sağ belim ve sağ kasığımda.Reglime 4 gün kaldı idrar testi yaptım ama negatif kızlar.Hadi diyorum olabilir bu ay regl ağrılarım farklı şekildedir belki üşütmüşümdür belki enfeksiyondur ama o dediğim ilişkiden 2 gün sonra birden boşalarak gelen berrak saydam sıvı yerleşme, tutunma birşey olabilir mi böyle birşey yaşayıp ilerleyen zamanda hamile olduğunu öğrenen var mı?çok uzun oldu kusura bakmayın 😔