Deniz9306 Haftamda mecburen deri altı iltihabı oldugum için antibiyotik kullandım ve şuan 21.haftadayım tekrarladı. Cerrahi müdahale edilcek bişeyde değil o yüzden tekrar antibiyotik kullancak gibiyim. Korkuyorum bebeğime birşey olur diye. Antibiyotik kullanıp sıkıntı yaşayan oldumu. İltihap daha tehlikeliymiş.
ipekveatlas sizin de söylediğiniz gibi enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli ve herkesin tedavisi farklı oluyor, hangi ilaç olduğunu yazarsanız belki yardımcı olabilirim eczacıyım
Deniz9306 ipekveatlas augmentin 1000 lik kullanmıştım ilk iltihaplanmada. Anca iyileştirmişti crp 35 di ozaman. Yine kullanırsam onu kullanıcam. Bu sefer çok büyümeden kullanmayı düşünüyorum. Ozaman baya büyümüştü bacagıma yayılmıştı
gulfemsvnc ipekveatlas Ay sizi bulmuşken bende bir şey danışayım🥲 33 haftalığım idrar yolu enfeksiyonu olduğu icin wincef kullandım. 1 haftadır yataktan başımı kaldıramadım bu antibiyotik beni mahvetti. bu şikayet coğunlukla oluyor mu acaba
ipekveatlas Deniz9306 augmentin penisilin grubundan hamileler ve emziren anneler dahi kullanabilir, riskli değildir ishal yapabilir bol su tüketin
ipekveatlas gulfemsvnc geçmiş olsun wincef hamilelikte kullanılabiliyor evet bazı yan etkiler de görülebilir her antibiyotikte olduğu gibi belki içeriğinde size uygun olmayan bi şey vardır bilemiyorum uyku da yapabilir, uykunuz mu geliyordu?