Akdere_01 Benim ilk gebeliğim çok tecrübeli değilim ama yazayım 😊
Bebek için
-Bir içlik takım altlı üstlü beyaz incelerden, hastane çıkışının altına giydirmek için
-Bir tane 5 li hastane çıkışı
-Bir tane 3 lü hastane çıkışı (yedek olarak aldım kusabiliyorlarmis)
-2 çorap
-5 6 tane bebek bezi
-1 kalın battaniye (hastaneden cikarken örtmek için)
-1 ince battaniye (hastanede kullanmak için)
-1 müslin
-Gögüs pompası (benim göğüs ucum çok olmadığı için aldım. Emzik koymadım küçük biberon çantaya koydum ama hastaneden uyardılar beni kesinlikle emzik ve biberon kullanmicaz gerekirse kaşıkla veririz diye)
Anne için:
-2 tane pijama takımı düz renk aldım lohusa takımları bana gereksiz geliyor
-1 tane uzun hırka
-Emzirme atleti
-Terlik
-çorap
-3 tane iç çamaşırı
-Havlu
-Havlu peçete
-Islak mendil alkolsüz bebegin cildine uygun olacak şekilde
Hediyelik, çikolata, kapı süsünüde ayrı bir poşet yaptim. Bende minimumda tutmaya çalıştım eşyaları eksiklerim varsa sizde bana söyleyin 😊