LeonunAnnesi Gebelik diyabeti çıkanlar insüline değeriniz kaçken başladılar ? Ve iğnesi çok acıtıyor mu 31 haftalık hamileyim 90 ın altına düşüremedik açlık şekerimi insülin başlıcak doktorum da korkuyorum sormak istedim size. Şimdiden teşekkürler ♥️
aysnrsvs LeonunAnnesi ilk gebeliğimde kullanmıştım iğnesi ince parmaktan ölçüm yapılırken ki iğne gibi diyetle düşmedi mi kaç çıkıyor degeriniz
hanife-talip LeonunAnnesi Merhaba bende aynıaçlık yüksek çıkıyordu insüline başlayabiliriz dedi istemedim su içtiğim şişenin içine çubuk tarçın koyuyorum şekeri düşürüyo ben böle çözüm buldum çok şükür
6464_iiiaakk LeonunAnnesi Bende 27 haftalikken 50 gr glikoz içtim sınır 140 benin 173 çıktı sonra hastaneye bi türlü gidemedim sıra verdiler son gün iptal ettiler vs bugün girebildim daha doktora 34 haftalik oluyorum artık.Sali günü 100 gr içecekmişim glikoz sizce benim gidişat nolur insülin derler mi doğumumu etkiler mi bu durum 🤔😑
LeonunAnnesi aysnrsvs açlık 92-97-104-106 en yüksek 115 çıkıyor değişiyor ama toklukta sıkıntı yok 140 I geçmiyor
aysnrsvs LeonunAnnesi yok canım acitmiyor hiç hatırlamıyorum 5bucuk yılı geçti 🙄 şuan yükseliyor diyet yapıyorum
LeonunAnnesi hanife-talip bebeğe zararı olmaz mı acaba çok yüksek değerler değil çünkü ben de istemiyorum başlamak da
LeonunAnnesi 6464_iiiaakk bilemiyorum ama bebeğin kilosuna bağlı etkilemesi. Ben şeker bebeği etkiler mi acaba diye korkuyorum
hanife-talip LeonunAnnesi Benim evde şekee ölçme aletim var onunla sürekli takip ediyorum Zaten Beneğe yüksek şekee zararlı tabi ki ben insülin kullanmak istemediğim için tarçınlı su içiyorum