hilal2022 Özellikle kız bebeğe hamile olan anneler karnınızda acı oluyor mu ve yanlarıniza ağrı vuruyor mu?
Klcaysgl hilal2022 tek kiza hamile annelerde olan bişey değil ki benim de öyle karnimda aci oluyo arada sanki sezeryan olmuşum gibi ama doktorum cok normal bebek büyüyor demişdi
Nistik hilal2022 benimkide kiz. bebek hareket ettigi zaman cok oluyo. Bide gun icinde agrı oluyor hareketim kısıtlanıyor. Yerini büyütüyor diyorlar. Bide zorluyor gibi hissediyorum
Deniz9306 Bende ikiz 21 haftadayım ikiside kız 🤲🏻Bazen karnımın içi yırtılmış gibi acı oluyor. Bazen sertleşiyo bayabi. Kasıklarım da genelde agrıyor. Kolay degil🙈
asli-95 hilal2022 o sertleşme denilen şey kasılmaymış canım benim 18. Haftadan beri sertleşme oluyordu ara ara bebek toplanıyor sanıyodum. Şimdi kasılmadan dolayı magnezyum içiyorum bir de adalat içicem bir hafta . 20+4 üm.
hilal2022 Peki geceleri nasill yatiyosunuz doktorum soluna daha çok yat dedi ama ben sola yada saga yatica bebeğin yükü oraya toplaniyo ve hemen bel ağrısı yapıyor siizn işinize yarayan biseyler var mi
Deniz9306 hilal2022 bende soluma yatmaya çalışıyorum. Gece bi uyanıyorum sol bacagım agrımış uyuşmuş. Sonra sağa dönüyorum sonra orada uyuşuyo 🙈sırtüstü yatınca belim çok agrıyor benim o yüzden yatmamaya çalışıyorum
Deniz9306 asli-95 ben hep dr a söylüyorum sertleşiyor falan diye hiç kasılma falan demedi. Olur onlar normal olcak dedi. Ara ara olup geçiyo bayadır. Bişe olmadı demekki korkulcak bişe degil diye düşünüyorum artık napıyım