Hanımlar en güzeli doktorun verdiği ilaçalrı düzenli kullanıp bol bol dinlenmek hiçbir iş yapmamak. Bende 6.cı haftamda pembe sulu biraz fazla kanaöa gördüm peçeteye akmştı sonra progestan fitil ve progestan iğne kullanmaya başladım 10.cu haftada ipneyi kestik fitile devam ettik 10cu haftanın ortasında silince yine peçeteye silik pembe kan geldi sonra progestan fitili ağızdan almaya bŞladım lekem kahveye döndü ve kesildi şükürler olsun yine içimde bazen evham oluyor gelecek diye ama gelmiyor 13 haftalığm şuanda ben bol bol yattm hiçbir ev işi yapmadım kız kardeşim geldi baktı bana en azından riskli dönemleri atlatmış oldum şükür geçti içinizi hep ferah tutun streste yapmayın. Allahım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin