Merhaba,
Aynı kanamaları ben de yaşadım.
Progestan fitil kullanınca geçiyordu. Doktorum bir hafta hiç kanama olmaz ise bırakabilirsin hapı demişti. Siz tabii kendi doktorunuza danışıp bırakın.
Ama çoğu kişide oluyor. Sadece dinlenmek lazım. Ben bir hafta annemde kaldım. Tekrar kanama olmayınca normal hayatıma döndüm.
Bir iki hafta sonra tekrar oldu. Yine aynı süreçten geçtim. Sonra sorun yaşamadım.
Bir de düşük tehlikesi geçene kadar cinsel ilişki önermiyorlar.
Stres yapmayın, çoğu arkadaşım da yaşamış hepsi sorunsuzca atlattılar. Bende de öyle görünüyor.
Bu ara ilacınızı alıp istirahat edin🙏 sık sık doktorunuza danışın geçmiş olsun 🌸