begonvilko Kızlar sezaryende bu iki çeşit oluyormus. Henüz 30 haftadayız o yüzden doktorla konuşmadık ama biraz forumda gezinince ilgimi cekti. Tecrübeli anneler, ikisi arasındaki fark nedir?
Merveonay begonvilko Google direk yazıp bulabilirsin Yada arama kısmına spinal epidurel desen bir sürü bu konu üzerine konuşuldu burda. Genede söyleyim spinal omuriliğin içine iğne yapılıyor epidurel omurilik dışına genelde spinal tercih edilir tek seferde anestezi madde yapılır bırakılır epidurelde Katater yerleştirilir zaman aralığında anestezi verilir ameliyattan sonrada takılı kalır ağrın oldukça direk oradan ilaç verilir bu canım aradaki fark ikisinde belden yapılıyor tek ortak noktası bu
Parla begonvilko epidurali normal doğuma uygun görülürseniz sizin isteğinize göre yapıyorlar. Çünkü uyuşma süresi daha az ve ağrıyı azaltmak için yapıyorlar. Spinal sezaryen için geçerli. Yani spinal ile normal doğum yapamıyorsunuz uyuşma süresi çok belden aşağısını hissetmiyorsunuz 3-4 saat
begonvilko Merveonay Google’da araştırdım ama genelde bilimsel olarak anlatılmıştı. Ben bunlari yaptıran annelerimizin yorumlarını almak istediğim için bir başlık açtım. Sonrasında agri cektiler mi, etkileri neler oldu vs. Teşekkür ederim aydınlatıcı cevabın için.
Parla begonvilko bu arada ben spinal oldum 4-5 saat uyuşukluk geçmiyor genel anesteziden çok daha iyi eğer sezaryen düşünürseniz tabi. Çünkü dikiş ağrısı hissetmiyorsunuz uzun bi süre. Buda size bebekle ilgilenmek için iyi bir vakit sunuyor. Uyuşukluk geçince tabi ağrı hissediliyor fakat sonrasında yürüme ile birlikte hafifliyor
begonvilko Parla genelde spinal oluyor o zaman sezaryen olanlar, çıktıklarında bacaklarımı hissetmiyorum diyenleri duyuyorum hep. Teşekkür ederim canım.
begonvilko Parla 835161 Teşekkür ederim kızlar 🌸 doktorum sorarsa spinal ile ilgili fikrimi söyleyebilirim artık. Önemli olan doğumdan sonra bebeğimizle rahat ilgilenebilmek galiba. Spinal de bu konuda daha iyi.
835161 Spinal olmuştum çok rahat geçti ama 9 ay oldu dogum yapalı bazen sırtının ortasını buzusturuyorlar gibi oluyor sanki biri masaj yapıyor oraya 🤣