minimonun-annesi ablam ilk gebeliğinde doktora kontrole gittiğinde suyunun sızıntı şeklinde tamamen bittiğini öğrendi. Acilen normal doğuma aldılar ve suni sancıyla normal doğurdu. 36. Hafta olmasına rağmen bebeği küveze almaya gerek görmediler. Sadece sıkı takip. Canınızı sıkmayın inşallah sorunsuz şekilde siz de kucağınıza alırsınız. Benimde 22. Haftadan beri suyum sınırda havuç suyu içtim ama işe yaradı mı bilmiyorum hiç. Tabii şekeriniz yoksa denemekte fayda var.