Babiessss ayaklarini hep havada yastik uzerinde falan tut canm doktorum iyle demisti benm oyle abarti bi sisme olmadi ama olursa diye sormustm
Yukarda tut o zaman odem dagilir ama ayak bacak hep asagida oldumu odem kolay yoldan direk ayaklara iniyor oda seni cok yorar demisti