Merhaba hamişler 🌺🥰 görevden dolayı şuan doğudayız 26 haftadayım 30 32. Haftalarımda Allah nasip ederse Polatlı’ya annemler gitme düşüncem var. Orda Ankara şehir hastanesinde doğum yaparım diye düşünüyorum ama tabiki sadece düşünce belki yetişemicem oraya kadar Polatlı’da doğum yapmak zorunda kalıcam. Polatlı Ankara arası 1 saat. Henüz gitmediğim için anlara şehir hastanesinin sistemini , doktorlarını , hemşire ve ebelerini , ilgililer mi değiller mi neler yapıyorlar doğuma giderken neler almam lazım yada hastanede doğuma girerken neler veriyorlar , odalar nasıl tek kişilik mi , refakatçi alıyorlar mı ? Çok soru var farkındayım ama sabrınıza sığınarak cevap verirseniz çok ama çok mutlu olurum 🥰🥰🌺 şimdiden çok teşekkür ederim 🥰🌺♥️💕