Ceyda1- Merhaba arkadaşlar. 37+1 deyim. Yarın çatı muayenesi yapılacak. İlk kez yaptırıcam, nasıl bir acı? Korkulacak birşey var mı ?
Fulyaaa1 Ceyda1- daha önce vajinal ultrason yaptırdım aynı değildir. Belki ama kendinizi kasmayın rahat bırakın yoksa canınız yanar
LawyerEce Ceyda1- Anlık bir tuhaflık hissi vermişti bana. Bunu intraket gibi düşün hani onu koluna sokarlar ama sen kolunu kastığın için damarın daha çok acır. Kendini kasma böyle sorun yaşamazsın iğne bile daha çok acıtıyor.
Hhilall37 Ceyda1- ben dün yaptırdım (39.hafta) canım iyice azaldı artık bu yüzden biraz fazla acı hissettim ama anlık gelip geçiyor korkulacak bişey yok
Busra91_F_Y_C Ceyda1- benimde yeni yaptı zaten Ağrım wardı ama agrılı bi işlemmiş gerçekten benim canım yandı cok o kadar beklemiyodum korkutmak gibi olmasın we agrısı bi gün sürdü
Bahar1508 Herkes yaptırıyorsa korkulacak bir şey yok bence 😂 benimde haftaya var 😂😂😂 böyle teselli et yani ne kadar acıyabilir ki sadece ben utanıyorum
Durunbigeldim Ceyda1- yaptırmadım ama doğuma gittiğimde sağolsunlar acısını çıkarop 10 kez irdelediler 😀acımıyor o kadar