star3star nerden yapıldığı çok.onemlindegil dedi bana doktor bende karnıma hiç cesaret edemedim ,evet iğne şaşırıyor yakıyor sertlestiriyor ben koluma buz koyuyorum,o ağrısını şiş ligni alıyor birde bir sağ bir sol koldan yaptırıyorum ki dhep ayninkola yuklenilip sisip morarmasin,diye bu şekilde 10 aya yakın kullandım. Şifa olsun sizede sağlıkla kavuşun bebeğinize.