Bende doğumdan sonra tırnağımı yanlış kesmiştim, genel cerrahi gittm tirnak battı yani şişti 9ltihap oldu içi ve 4 ay oldu geçmedi krem verdi furucin hergun suda bekletin ayağınızı kulak çocuğu ile içini akitin kremleyin tirnqklarida uzatın bayağı uzasın öyle gelin dedi