Ays_cskn Seda_41 ben 5 haftaligim kahverengi akintim var halada devM ediyor dr kanama alani gormedi ama ilacta vermedi normalde ilac veriyorlar bu tur durumlarda artik yerlesmemi yoksa baska bisimi bilmiyorum benimki
cilem01 Seda_41 iki gebeliğimde de ilk haftalarda kahverengi lekelenmem oldu . 1. Gebeliğimde uçarak hastaneye gittik acemiydik . Hiç bir sorun yoktu normalmiş 2. Gebeliğimde oldu normal muayne de doktoruma söyledim bır sıkıntı yok ama kanama ya dönerse mutlaka gel demişti
NefesBebek Benimde kanama alanım var diye 4.haftada doktorum Protestan fitil verdi. 7.haftama girecegim hala devam ediyorum. Şükür hiç kanamam lekelenmem olmadi. Annemlere geldim sürekli yattım.
Seda_41 cilem01 şuan doktora gitsem mi acaba akşamdan beri birşey yok pazartesi günune zaten randevum vardı ama tedirgin oldum bugüne de özel hastaneden randevu aldım Pazartesi gününü bekleyemedim
cilem01 Seda_41 söylediğim gibi kanama riskli oluyor . Doktor görürse daha net bir cevap verir diye düşünüyorum