Mevafe Doktor randevum 3 eylülde o zaman tam 13 haftalık olucaz acaba o tarihte ıkili test yapar mı yoksa onun için de randevu verirse 14 haftayı geçer diye düşünüyorum bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi
Kubdenya Mevafe kan tahlili yapıyor acele etmene gerek yok ondan sonra 3lu test var ben yaptırmadım 3lu 4lu gereksiz bence down sendromlu ihtimali olan bebekler bile bazen sağlıklı doğuyor. Testin doğruluğundan şüpheliyim
HasretEmre Mevafe normal ultrasonla muayene edeken ense kalınlığını ölçüyor bide burun kemiğine bakıyor çıkınca da kan testi veriyorsun yani ayrı randevu gerekmez
Sedakaya Mevafe bende 13 cü haftada yaptırdım 2 li testimi ve doktora muane oldugum gün hem yaptirdim hem sonuç aldim hem gösterdim sonucumu cok şükür temiz çıktı
Mevafe Şunu anlamıyorum doktor muyanesinde hemen yapılacak bir test mi şu tarihte gel derse geç kalmaktan korkuyorum
CansuCaTurkmen Aslında tarih verilmesi lazımdı ama vermediyse bile o gün içinde yada ertesi güne tarih verilmesi gerek. Doktor bana tarihi 1 ay öncesinden verdi ikili test için. Ama tarihin geçmesin diye hemen verirler diye düşünüyorum.
denizefe doktorum 11haftanın ıcıne ıkılı test ıcın randevu al dedı bana test sonuclarıyla brlkde gorusuruz dedı
Mevafe Acele etmemin sebebi devletten randevu aldım ücretsiz olduğu için orda yaptırmak ıstiyorum geç kalırsam hemen yarın özelde de yatırabilirim inşallah geç kalmam
Mevafe Istanbul okmeydanina gidicem burda 300 tl gibi rakamlar okudum hemsire de devlete girmemi ücretsiz yapıldığını söyledi içimi rahatlattiniz sağolun bir günde hallolur inşallah sizinki gibi ama aynı gün sonuç alan arkadaşa şaşırdım sonuç beklediğini yazan insanları çok görüyorum burda
despina234 Arkadaşlar normalde özele gidiyorum ama ikili testi devlette yaptırabilir miyim? Bilgisi olan var mı? Bir de 11.haftada mı gidilmeli 12de mi?