Güzel anneler merhaba, bugün doktora gittim 30+6 haftalığız bebeğim 1420 gram boyu ise 38 cm.
Doktor 1 hafta geriden geldiğini söyledi çok önemli değil, korkmayın fakat takip edicez dedi besleme şekli için bir öneriniz var mı dedim fakat yok dedi. Bebeğim gayet sağlıklı ama boy ve kilo olarak biraz geriden gelmesi beni üzdü tavsiyeniz varsa alırım sağolun 🌺