İyi akşamlar kızlar geçen sene haziranda ilk gebeliğim düşükle sonuçlanmıştı 8 senedir bebeğimiz olmuyordu 5 gün önce tekrar gebe olduğumu öğrendim şükürler olsun.. kan verdim 2 gün arayla o kadar daha doktora gitmedim henüz.. ilk gebeliğimde sürekli doktora gidiyordum farklı farklı doktorlara alttan muayene ediyolardı sürekli kendimi suçluyordum hep..şuanda son adet tarihime göre 4 haftalık dedi aile hekimi.. sizce ne zaman doktora gitmeliyim çok korkuyorum tekrar düşük olur diye yardımcı olursanız sevinirim🌸🌸