Merhabaalarr hanımlar iyi aksamlar cümleten. 22 haftalık hamileyim Allahın izniyle bir oğlum olacak. 2 yaşında bir oğlum daha var adı Oktay Engin. Eşimin babasının adıydı hamileyken vefat ettiği ve çok iyi bir insan olduğu için eşim koymak isteyince itiraz etmedim. Bu bebede isim bulamıyorum. Önerilerinizi yazabilir misiniz? Ali Miraç ismi benim aklıma yattı yakın çevrem ve eşim de beğendi sizce nasıl ?