Dün nst de sancım çok çıktı ama çatı muayenesinde açılma yoktu. Hamileliğim bulantıyla geçti, prilam kullanmasam kusuyordum. Dün sancım vardı ve çatı muayenesinde ağlamaya başladım. Doktorum sen buna dayanamıyorsan doğum sancın geldiğinde nasıl dayanacaksın deyip sezaryen doğum tavsiye ederim dedi. Dr.um sezaryen yanlısı bir doktor değil tanıdığım kim varsa hepsini normal doğum yaptırmış biri. Pazartesi günü başka bir doktora muayene olacağım oda aynısını derse kendi doktorumda sezeryan olmalı mıyım. Ne düşüneceğimi şaşırdım, ne yapmalıyım