Ceylankaya35 Anlam karışıklığı yaratmışım yanıtımı ben de defalarca okuyup anlamadım pardon. 😀 İlk doğum sezeryan olup ikinciyi de normal doğurabiliyorsun evet ama en az 2 veya 2,5 sene olması lazım. Kızım biraz isteğe biraz da zorunluluğa bağlı olarak sezeryan doğdu. Oğlum, kızım 2 yaşındayken normal doğumla dünyaya geldi. Hiç bir sorunumuz yok şükürler olsun bana da bir sorun yaratmadı oğlum 10 aylık. 😊