Minammm ben de sağıma yatınca panik oluyorum. Ama solum da agriyor bir süre sonra. Dün gece eşim film izliyordu ben uyurken. Uyandım sol taraf uyuşmuş, dedim ki ben şimdi sağıma yaticam ama yarım saat sonra falan beni kaldır soluma döneyim 😂😂 insan korkuyor yaa çok iyi anlıyorum seni.