İyi akşamlar. Bugün 5+4 haftalık oldum tam doktorum pazartesi gel dedi o zaman tam 6 haftalık oluyor kalp atışı duyabilirmiyiz acaba bu haftada duyan var mı? Geçen sene bu haftadayken düşüğüm olmuştu bu yüzden endişeliyim biraz. Adetim 4 gün geçtiğinde beta hcg 2780di saglık ocagı tekrarlama gereği duymadı bidaha. Yardımcı olursanız sevinirim🙃