Altntp 18 haftalık hamıleyım bugün ılk aşı dozumu vuruldum kol ve göğüs agrım oldu,aşı olupta böyle etkiler gören oldumu
lllllg Altntp 16 haftalık iken covid geçirdim…ve 3 ay sonrası bir doz biontec oldum yan etkisini fazlası ile yaşadım…acillik olucak kadar….ikinci dozumda açıldı ama kadın dogumcum olma dedi…..
Narmina95 Altntp ben 2doz biontec oldum Cok şükür hiç bir yan etkisi olmadı sadece ilk dozda panik atağım tuttu 2.3gece bu kadar başlasa bişy olmadı
annenur Altntp olmadım henüz ama olacağım 3 ayimin dolmasını bekledim doldu doktorum da 3 aydan sinra sıkıntı yok olabilirsin demişti ama ben de tereddütlüyum yan etki olur mu bilmiyorum doktor ol dediyse birşey olmaz herlade
Aslylmz 3 doz biontech hepsini gebelikte oldum kol agrısı dısında sıkıntı olmadı cok sukur canım seninde baska etkiler olmaz insallah
EbruuuAygul Kızlar hiç korkmayın ben üçüncü dozunu 16haftalik oldum sadece kol ve az baş ağrısı yaşadım tereddütsuz olun..