Alparslan_annesi45 İyi akşamlar arkadaşlar. Avent cam biberon ve ezikleri ilk nasıl yıkamalıyım kaç dk kaynatmalıyım
Imasleeper Alparslan_annesi45 ilk kullanım nasılsa ben bi kaynayan suya sokup çıkardım yıkama amaçlı daha sonra tekrar kaynayan suda 5 dk bekletip çıkardım
Busra2013 Alparslan_annesi45 ben ılk ozel detarjanlı suda yıkadım sonra normal suyla yıkadım sonra ocaga su koydum kaynayınca ıcıne bıberonları koydum kaynatım sonra pecetenın ustunde duruladım o kdr