Adakus Rahimde gece boyu adet baskısı vardı sabaha karşı geçti ama o kadar kötüydü ki sabah da bşyim kalmadı neden tekrar ediyor sürekli ? Bu arada 36 haftama giriyorum yarın
Cnnhls Adakus Canım benimde öyle bende 37 haftaligim baskı var benimde hep sanki bebek gelicekmis gibi ama normalmiş son ayda bebek hazırlık yapıyor doğum kanalina doğru
OktayMeltemSahin Adakus bende 37 ye giricem dün gece değil de bütün gün yokladı beni doktorum rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi bu ağrıları hissetmen güzel bişey en ufak sancıyı bile hissedersin dedi çok şükür geçti ağrılarım
blackwhite Adakus bende 36 içindeyim arada adet sancısı geliyor bi de oynayınca idrar torbama baskı yapıyor çişim aşırı gelip gidiyor sürekli hıçkırıyor 😂 ayaklarını çıkarıyor gece çok huylanıyorum kafası aşağıda sanki çıkacak gibi birden
Brlgry Benimde ağrım oluyordu sol tarafımda özellikle sürekli tuvalete gitme ihticım oluyodu doktorum normal diyordu en son idrar testi istedim kendim çok iltihap çıktı yanmam falan olmuyordu hiç haliyle doktorumda normal bebek büyüyor diyordu o yüzden