Ben sezeryan olalı 15 ay oluyo benimde dikiş yeri şiş ve kızarık şuan ikinciye hamileyim doktorum gördü keloit olmuş bazı bünyelerde yaralar böyle iyileşir dedi. İkinci sezeryanda o dokuyu alıcakmış krem kullanıcam bakalım olmaz inşallah yine. Sen yinede internetten bak istersen bahsettiğin şey benim dediğimmi