Sumiire hiç birşey olmaz onlar direk karta falan iade yapmıyorlar size Çek veriyorlar en kötü o mağaza sorun çıkarırsa orda iade edip başka mağazadan alın arabayı 😂 stok falan çekebiliyorlar, bende mağazacıyım ve yan mağazam e bebek 😂 isterseler herşeyi yapıyorlar