Merhaba hanımlar🙋🏻♀️
İlk defa böyle bir post açtım.
Geçen yıl şubat ayında hamile kalmıştım.
Ne yazıkki haziranda 19 haftalık kaybettim oğlumu(Rahim ağzı yetmezliğinden)
Temmuzdan beri yeniden gebelik için uğraşıyorum.
Henüz gebelik oluşmadı.
Bu aydan da pek ümidim yok.
Ama Allah büyük. Heyecanla 1 MART ı bekliyorum.
Siz de durumlar nasıl 🌿
Rabbim isteyen ve hakeden herkese hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip etsin. 🙏🙏