Tugcesevimli SOL KASİGİM ASİRİ AGRİYOR SANKİ ORDAN CİKACAKMİS GİBİ ,DAHA 80 GUN VAR DOGUMA,HİC BOYLE KASİK AGRİM OLMAMİSTİ,AYNİ DURUMU YASAYAN VAR Mİ YATSAM OLMUYOR OTURSAM OLMUYOR NEFES ALİP VERİRKEN DAHİL 😓
isilbydr Tugcesevimli Biraz önce 26 haftalık kanaması olan bir annisin gonderisine sancı olayimi yazdım. 27+3 um kasik ağrısı olarak başladı dün sancı ile 1 günlük yatış verildi bebekte rahim agzida gayet iyi ama duzensiz sancılardan Dr tedavi uyguladı. Bugün taburcu oldum 3 gün sonra kontrole gidicem. Şişkinlik yaşıyor musun aynı zamanda karnım geriliyor benim arada davul gibi oluyor
turefb Tugcesevimli 80 günüm var benim de daha ama ben de aynı şekilde kasıktan ayak bileklerime kadar ağrılar…🥲uyku uyuyamıyorum artık geceleri sağa sola dönmekten😩 tuvalette sıkıntı çekiyorum, yediklerimi sindiremiyorum, kendimi taşıyamıyorum artık😩
Tugcesevimli isilbydr çok çok çok geriliyorum bir şey icmeyeyim bir şey yemeyeyim anında karnım davul gibi oluyor,normalde dokunan istifram gazım mide yanmam vs yok böyle bir siskiigi yaklaşık üç haftadır yaşıyorum ama şu kasik ağrısı üç gündür sol tarafim sadece bebek kipirdiyor hiç durmuyor tabi çok hissediyorum kafası normalde yukarıda sürekli poposu aşağıda ondan mı diyorum anlamadım 😓 çok geçmiş olsun size de ne tedavisi uyguladi
Tugcesevimli isilbydr şeker yüklemesi yaptırdım üç gün önce onla bı ilgisi varmıdır acaba ya bu neyin nesi gerçekten kafayı yicem
isilbydr Tugcesevimli progestan ve fitil uygulandı serum takıldı nst 3 kere çekildi 1 tane de kasılmalar için iğne yapıldı fakat adını bilmiyorum
isilbydr Tugcesevimli Bak şimdi o konuda haklı olabilirsin. Sancım pazartesi başladı dün arttı pazartesi gününden 3 gün önce bende şeker yüklemesi yaptırdım. Ve baş agrisi baygınlık hissi ter basması sonrasında da idrara cikamama durumu yaşadım bir gebe bana ilk defa şeker yüklemesinde böyle birşey duyuyorum dedi. Şeker çıkmadı yaptırdigimada pişman oldum zaten hemen akabinde sonrasında benimde sancı durumum oldu
Tugcesevimli turefb ay bende ya zayifmiydiniz hamile kalmadan önce kaç kilo aldınız,gece uykusu son 100 den beri yok saga don sola dön 😄 gündüz uyuyorum nabalim bebek olduktan sonra hiç uyuyamicaz 🤍
turefb Tugcesevimli çok öyle zayıf değildim ya 😅 ufak tefek miyon bir kızdım ama. düğünümde 58 kiloydum, 155 boyunda 😅 şuan 67 kiloyum, enim boyum bir olmaya başladı🥲 az kaldı yuvarlanıcam yerlerde
turefb Tugcesevimli gündüz de uyuyamıyorum maalesef, bir yandan ev işleri bir yandan kpss ders vs., gece olmadan da asla uyuyamam uykudan ölsem de 🥲🥲
Tugcesevimli turefb olsun yine de kendinize iyi bakın uykusuzluk kötü psikolojik insanda etkileniyor ❤️
Tugcesevimli isilbydr aynen bende sonucu bugün aldım kanımda zaten çıkmamıştı gittiğim özel Dr bosu boşuna kilo aldım diye şeker yüklemesi yaptı yani bende de çıkmadı,olabilir valla yarın Dr a ben bı yazayım
isilbydr Tugcesevimli Ben kendim suphelendim. Bebişim 10 gunde baya bı gram almıştı acaba dedim yüklettim keşke hiç yapmasaydim.