Nazlimom Ben kullanıyorum sızdırma yaşamadım yanlardan vb. Saatlerce takıp bırakmıyorum tabii ki, emiyor sonuçta ama bazıları gün boyu altında aynı bezi bırakıyor sonra sızdırdı bez oluyor… düzenli değiştirmek gerekiyor bazen üstten taşma sıkıntısı yaşıyorum ama o da bezle alakalı bir durum değil birçok bebekten sızabiliyor.