Hanımlar iyi akşamlar. Anlatacaklarım uzun olacak ama başına gelen, duyan bilen varsa yazabilir mi? 6+5 haftalık hamileyim. Keseyi gördük ama bebek görünmedi daha. Doktor bir önceki kontrolde ilişkiyi yasaklamadığı için 4 gün önce ilişki oldu, ertesi akşam temizlenirken hafif kan geldi ama çok koyu ya da dokulu değildi. Hemen acile gittim. Muayene eden hemşire ya da doktor bilemiyorum, kanama alanı olmadığını kesenin görünümünün bozulmadığını ve ilişki sonrası böyle kanamalar olabildiğini söyledi, ilaç iğne falan yazmadı gönderdi beni. 12. Haftaya kadar ilişki olmasın dedi. 2 gün sonra yani bugün yine tuvalette açık kırmızı kanama geldi sildiğimde. Kendi ihmalkarlığımdan bir sıkıntı olmasın diye ben yine acile gittim. Acildeki hemşire bazı gebelerde kanamanın normal olduğunu, bazen doğuma kadar kanaması olan gebeler olduğunu , az bir kanamanın anlamlı olmadığını falan söyledi. Ultrasonda yine bir kanama alanı, bozuk görünümlü kese saptamadı. Bebeği yine göremedik. Düşük kanaması olsa çok bel ve kasık ağrımın olacağını, adet oluyormuşum gibi olacağımı söyledi. Zaten bebek sağlıksızsa ne yaparsam yapayım düşüğe engel olamayacağımı söyledi. Reçete yazmayacaktı, biraz rica minnet Progestan yazdı 100’lük. Daha ilacı kullanmadım.Şu an kanama yok, 6 gün sonra kontrolüm var. Şimdi ilacı kullansam boşuna mı kullanacağım, kullanmasam geç mi kalmış olacağım? Böyle arada kanama yaşayan ama sorun olmayan var mı? Kendi doktoruma gidene kadar geç mi kalırım?😔