Gkcnbal Doğumuma 4 hafta var arkadaşlar çevreden kafamı karıştırıyorlar herkes bişey söylüyor ne şekilde dogum yapmalıyım normal istiyorum ama korkuyorum da sezeryanın da kolay ve zor yanları var kararsızım 😑
Hayallerim95 Gkcnbal ay aynı ben benimde 4 haftam var bugün herkes normal yap diyor aöa aşırı korkuyorum sezaryende zor diyorlar napıcam bilmiyorum doktorda bebek pozisyonunu almış bence normal yapabilirsin dedi çatı muayenesinden sonra karar vericem ama korkuyorum ya bide benim tüp bebek 😱
Bisusbi Gkcnbal öncelik her ikinizin sağlığı. Normal doğum, sezeryan ya da epidural. Hiç önemli değil. Doktorunla konuş. Açılman iyiyse, normal doğuma doktor seni zaten buna yönlendirir. Akışına bırak düşünme ❤️
AnnelikHayali Gkcnbal normal doğurma şansınız varsa önce onu deneyin. Olur da gerçekleşmezse zaten sezaryene döner.
Gkcnbal Hayallerim95 benimde bebek kanala yerleşti onu kanaldan çekip almalarına gönlğm razı değil normal istiyorum kaynanam sürekli sezeryan ol kolay diyo normal çok zor diyo beni korkutuyor 😓
Gkcnbal Bisusbi keşke çevrem de buna müsade etse insanı korkutuyolar normale adapte oluyorum adı üstünde kaynanam sürekli olumsuz şeyler söylüyor sezeryan ol diyo kötü niyetli değil ama beni korkutuyo işte
Caner_fadime04 Kızlar ben sezeryan oldum 1 sene önce bebeğimi kaybettim şuan da 30 haftalk hamileyim yine sezeryan korkuyorum 1 sene arayla sezeryan olanınız varmı çok korkuyorum Google’da ölüm filan yazıyor 😭
Gkcnbal Caner_fadime04 sezeryanla bebeğinizi kaybetmenizin bi ilgisi olmaması gerek aslında sebebi neydi başınız sağolsun buarada🤲
Hzlkaya Caner_fadime04 benimde 18 ay olacak arası kısmetse martın 8inden sonrasına gün verecek doktorum bende korkuyorum arası az olduğu için ama ikincide daha çabuk toparlanılıyormuş. Başınız sağolsun kötü düşünmeyin 🙏🏼
Gkcnbal AnnelikHayali bende öyle istiyorum şimdilik normal olur gibi görünüyor inşallah kolaylıkla olur herkesin ki içindede benimki
Caner_fadime04 Yok kızlar sezeryandan dolayı değil zaten doğum riskim vardı hamileyken demişlerdi kalbinde sıkıntı vardı