Kızlar bugün ultrasona girdim 32+2 deyim bebeğimin sıvısı bayağı azalmış doktor düzelmezse 34 de almak zorunda kalırım vs dedi ve ben çok korktum o an panik yaptım çarpıntım oldu kalkmak istiyorum deyip kalktım. Zaten diken üstünde gitmiştim hastahaneye çünkü bu hastahanede karar kıldık sezeryan için. Doktorum da endişelendi yani ne oldu anlamadım ben ççkendimi çok güçsüz hissediyorum sizce doğurabilecek miyim :( Son iki haftadır zaten p. Atak ve anksiyetem her anlamda tutmuş hastahane cabası oldu benim gibi olan var mı ya da bana bi tavsiyeniz bi duanız. Okumam gereken bi sure cesaret olsun istiyorum güçlü olmak istiyorum :(